top of page

Out-of-the-box-denken als norm - Joktan Cohen stelt zich voor


Net voor de vakantie is in Purmerend de overeenkomst ondertekend tussen de gemeente en ontwikkelaars voor de herontwikkeling van een bedrijventerrein naar woningbouw. Dat project hebben we, na 15 jaar zoeken en proberen vóór ons, in een jaar goed op de rails gekregen. De stad vernieuwt zich, mensen krijgen een woning en de duurzame wijk zal er op korte termijn staan. Een levende stad is een stad van mensen, met projecten als machientjes die soms een duwtje of een nieuw onderdeel nodig hebben. Die machientjes help ik graag op gang. Door als team te werken en helder en trots op het doel af te gaan. Dat doe ik als strategisch adviseur, projectmanager of procesmanager. Dat doe ik ook in Palestijns gebied en Israël via Ingenieurs Zonder Grenzen. Regelmatig organiseer ik reizen naar die regio om de complexiteit van de situatie en enorme inzet van de mensen daar om toch resultaat neer te zetten, te laten zien. Juist als het moeilijk is, kan je je kwaliteit laten zien. “Met samenwerking, communicatie en kwaliteit hoog in het vaandel en ‘out of the box’ denken als norm, worden ingewikkelde projecten tot interessante en gedragen projecten omgezet.”

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page