top of page

Verwondering als motor - Ronald Löhr stelt zich voor


Verwondering en betrokkenheid als motor, op zoek naar kwaliteit en 'in' voor obscure en minder obscure muziek. Zo, daar hebt u hem, deze redacteur van het Zelfstandig Nieuwsblad.

Maatschappelijke trends, fysieke ontwikkelingen, menselijk gedrag. Wat gebeurt waar en waarom daar? En door wie, wanneer en hoe? Het is de geograaf in me, meer dan de wens het land planologisch te ordenen, die de boventoon voert. Ik wil niet alleen waarnemen, maar ook doen, mee vormgeven en mensen stimuleren. Nederland een beetje mooier maken en ook kwaliteiten van mensen laten ontluiken. Het is vanuit die gedachte dat ik werk in projecten (proces- en omgevingsmanager), organisaties (leidinggevende) en met mensen en groepen (coach en facilitator). Recent ben ik gestart zowel als projectmanager voor de Grebbedijk als met een vervolgopleiding voor m'n coachpraktijk.

En altijd is er de muziek. Daarom kondig ik met genoegen aan dat vanaf het volgende Zelfstandig Nieuwsblad ik een nieuwe rubriek start en het muzikale verhaal ga vertellen in de Luistertip.

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page