top of page

De klantreis - Kirsten Bruijel stelt zich voor


Fascinerend dat winkeliers in Tokyo ‘s nachts hun spulletjes op straat durven te laten staan, terwijl in São Paulo de angst om ergens beroofd te worden best reëel is. Als dochter van een expat zag ik uitersten in omstandigheden en leefomgevingen en nam ik de kenmerken van verschillende gemeenschappen in me op. Decennia later voel ik me nog steeds vaak een reiziger en avonturier. Al is de nieuwe omgeving nu vaak een branche, een organisatie, een winkelgebied, een Nederlandse stad. Als passant ga ik op zoek naar de factoren die het kloppende hart bepalen van de gemeenschap. Dit is boeiend en belangrijk omdat je hiermee kunt ontdekken hoe je wezenlijk verschil kunt maken. Mensen laten steeds meer sporen achter in de online wereld, waardoor contact zich steeds makkelijker ‘smart’ laat organiseren. Het gericht betrekken en activeren van mensen – de klantreis – kan een krachtige motor zijn om gebiedsontwikkeling te laten slagen. Als gebiedsontwikkelaar, moet je net als ik een beetje klantreis-expert worden, en geeft interactie met de omgeving kleur aan de gewenste scenario’s en verbondenheid. Ik help je daar graag bij! Kirsten Bruijel www.changecollectief.nl

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page