top of page

I love it when a plan comes together - Marc Numann stelt zich voor


‘I love it when a plan comes together!’ Ik kan een kleine grijns dan ook niet onderdrukken, nu de tweede zomereditie van het Zelfstandig Nieuwsblad op uw beeldscherm staat. Mijn idee van een gezamenlijke nieuwsbrief, waarin 8 zelfstandigen met goede artikelen regelmatig een groot publiek kunnen bereiken, heeft goed uitgepakt, zowel voor de redacteuren als de lezers. Als ‘Newman in Town’ houd ik ervan om dingen vanuit een ongebruikelijke hoek te bekijken en nieuwe energie te brengen bij mijn opdrachtgevers. Ik werk met hen aan binnensteden, gebiedsconcepten en economisch beleid. Met scherpe analyses en een vleugje Haagse bluf.

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page