top of page

[ZELFIE] Mijn Joop heet Maria


[Alet van 't Eind] - Mijn Joop heet Maria, ze woont in een flat bij de duinen. De woningbouwcorporatie en gemeente hebben bedacht dat die flat op de mooiste plek van de gemeente staat. Er komt iets anders, iets voor rijke mensen. Mij is gevraagd de ‘inspraakavond’ voor te zitten. Een zenuwachtige corporatiedirecteur en een beschonken directeur grondbedrijf. Protest. Maria vertelt over de mooie tijden die zij met haar gezin heeft beleefd in die flat. Hoe ze met haar kleine kinderen door de duinen struinde en schelpen zocht op het strand. Hoe de kinderen groot werden en de zee er altijd was. Zij huilt en ik ook. Helemaal niet professioneel. Tja…

Deze zelfie is naar aanleiding van het artikel "Building with people", over de Joop van Joktan. Lees hier over de Jopen van de andere redactieleden.

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page