top of page

Geen proces/project zonder project/proces - Kai Liang stelt zich voor


Dit ben ik!....Ruim 25 jaar geleden, op de bouwplaats van de stormvloedkering in de Nieuwe Waterweg. Wat ik toen dacht dat ik zou gaan doen komt verre van overeen met mijn huidige werkelijkheid. Niet met de voeten in de klei, maar achter de schermen, tussen de mensen waar de stappen worden genomen om tot de realisatie van projecten te kunnen komen. De ene keer vanuit het niets en de andere keer om te helpen de laatste horde te nemen. Ik begeleid deze processen graag met optimisme en betrokkenheid en als het nodig is met een gedegen beschouwing op afstand. Om daarna met een helder doel weer een stap verder te komen!

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page