top of page

Veroorzaken van een succes - Jan Baltissen stelt zich voor


Veroorzaken van een succes. Dat is mijn slogan. Al vanaf mijn eerste jaren ben ik gefascineerd door wat mensen beweegt, hoe besluiten tot stand komen, waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Daar ben ik mijn werk nu ook voortdurende mee bezig. Als procesbegeleider bij ontwikkelingen en projecten op het gebied van water analyseer ik wat mensen en instanties beweegt. Door middel van lijnen uit zetten en interventies breng ik processen op gang. Niet van bovenaf opgelegd, niet de inhoud centraal, maar de ambitie en motivatie van de mensen.

Ik werk bijvoorbeeld nu als omgevingsmanager bij een groot dijkverbeteringsproject. Onder het motto ‘de dijk is van ons allemaal’ ontwerpen bewoners en de technisch ontwerpers samen hun dijk. In het programma Schoon en Gezond water Delfland is de aanpak van de waterkwaliteit niet meer een kwestie van ‘moeten’, van Europa of van het Waterschap. De focus ligt nu op ‘willen’.

Zo ben ik altijd op zoek naar mensen die mijn fascinatie delen, om samen te analyseren en te bouwen aan meer inzicht. Daarom deel ik graag mijn ervaring als redacteur van het Zelfstandig Nieuwsblad!

Jan Baltissen

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page