top of page

[ZELFIE] Niks dat er op leek


De hoofdpersoon in het boek Gewassen Vlees van Thomas Rosenboom woont in Workum. Ik kom daar vaak en probeerde te bedenken in welk huis deze Willem Augustijn ooit woonde (18e eeuw). Het wordt zo nauwgezet omschreven, het moest te vinden zijn! Moeilijk. Mijn man en ik werden het er niet over eens. Dus een ‘Groeten uit Workum’-ansichtkaart naar de schrijver geschreven: help, waar is dat huis?

Dit is zijn antwoord: Geachte Alet, dank voor uw leuke kaart. Ik kende bij het schrijven Workum alleen als watersporter, nogal oppervlakkig en had me het huis zo in de buurt van het Jopie Huisman-museum voorgesteld- maar toen ik later nog eens ging kijken, zag ik niks dat er op leek. Nou ja. Groet, Thomas R.

Inderdaad: nou ja!

Featued Posts 
Recent Posts 
Find Me On
  • Facebook Long Shadow
  • Twitter Long Shadow
  • YouTube Long Shadow
  • Instagram Long Shadow
Other Favotite PR Blogs
Serach By Tags
bottom of page